Technikai segítség a FlyOrDie játékaihoz

Nem indul a játék. Mit tegyek?

Nézd végig a következő pontokat. A lista elején szerepelnek azok a dolgok, amik nagyobb valószínűséggel megoldják a problémát. Ha ezek nem segítenek, akkor haladj fokozatosan a többi pont felé a listán lefelé.

  • Először is az alábbi linken nézd meg hogy a Java legfrissebb verziója telepítve van-e a gépeden. Ha nincs, akkor a Java-t telepíteni/frissíteni kell az itt leírtak szerint: Java telepítése
  • Ha korábban már sikerült elindítani, most mégsem indul, töröld a böngésző gyorsítótárát: Ideiglenes fájlok törlése
  • A Java gyorsítótárát is töröld: Java cache törlése
  • Ellenőrizd a következő linken, hogy a Javascript engedélyezve van-e a böngészőben: Javascript engedélyezése
  • Ha mindez nem segített, akkor töröld a Java összes verzióját, a registry bejegyzésekkel együtt (angol nyelvű segítség ehhez: http://java.com/en/download/help/regkey_addremove.xml), majd telepítsd újra az itt leírtak szerint.
  • Az is lehet, hogy a böngésződdel nem stimmel valami, aminek kijavítása meghaladja ezen oldal kereteit, ezért próbálj ki egy másik böngészőt. Ajánlott böngészők: Chrome, Firefox, Opera.
  • Ha van telepítve bármilyen "biztonsági" szoftver a gépeden, ideiglenesen próbáld meg kikapcsolni azt, vagy engedélyezd bennük a *.flyordie.com címeket.
  • Ellenőrizd, hogy a hosts fájlban (rendszerint windows\system32\drivers\etc\hosts ) szerepel-e flyordie.com tartalmú bejegyzés. Ha igen, töröld azokat a sorokat, majd indítsd újra a gépet.
  • Ha minden megpróbáltál, mégse megy, töltsd ki ezt az űrlapot. Próbálj meg minél részletesebb leírást adni, arról hogy mi történik pontosan indulás helyett, miket próbáltál végig az előző pontokból.

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK


Regisztráció
  • Ingyenes-e a regisztráció?
    IGEN! Minden játékunk ingyenesen játszható, a fizetés opcionális, és extra kényelmi szolgáltatások járnak érte.
  • Milyen jelszót válasszak?
    Ha a regisztált nevedet a későbbiekben biztonságban szeretnéd tudni, olvasd el tippjeinket, mit tehetsz ezért.
  • Nem kaptam aktivációs kódot
    Lehet, hogy rossz e-mail címet adtál meg, vagy még úton van a levél. Egyes ingyenes e-mail szolgáltatóknál akár fél napba is telhet, mire megérkezik regisztrációs levelünk. Ha tele van a postaládád, akkor értelemszerűen nem tudjuk a levelet elküldeni. Az is lehet, hogy a levelező rendszered a "spam" mappába helyezte.
  • Hogyan lehet a regisztrációt törölni?
    A regisztrált nicket "törölni" nem lehet, csak érvényteleníteni, mégpedig a regisztrációs vagy jelszóemlékeztető emailben található "érvénytelenítő" linken keresztül.
    Ebben az esetben a nevet többé használni nem lehet, és az email címmel sem lehet több nevet regisztrálni. Ennek legfőképpen akkor van értelme, ha valaki másnak a címét használta fel jogtalanul. Másik email címmel azonban továbbra is lehet regisztrálni.

    Az inaktív neveket bizonyos idő után az email címekkel együtt töröljük az adatbázisunkból, kivéve azokat amik érvénytelenítve lettek.

Előfizetés
  • Miért kell előfizetni?
    Előfizetni nem kötelező, minden játék továbbra is INGYEN játszható. Az előfizetésért cserébe extra szolgáltatásokat nyújtunk.
  • Hogyan tudok előfizetni?
    Legegyszerűbben egy arra alkalmas bankkártyával, vagy SMS-ben. Elfogadunk még csekkes vagy átutalásos fizetést is, de ebben az esetben várni kell, míg a befizetés megérkezik.
    További információ a bejelentkezési oldal "Előfizetés" gombjára kattintva található.
  • Mennyi ideig kell várni csekk vagy átutalás esetén?
    Általában 4-5 nap alatt megérkezik, és aktiváljuk is az előfizetést. Néha előfordulhat ennél hosszabb idő, elsősorban postai befizetés esetén. Ha 2 hét alatt nem történik semmi, akkor az ügyfélszolgálatnál várjuk a jelentkezést, lehetőleg valami bizonylattal alátámasztva a befizetés tényét.
  • Hogyan tudok a mobiltelefonommal fizetni?
    Így.

Nem indul a játék
  • Játszhatok okostelefonon/iphone-on/ipad-en/tableten/androidon?
    A játékok egy része játszható mobil eszközökön. Nyisd meg az eszközön a m.flyordie.com oldalt, ott láthatod mely játékokkal tudsz játszani.
  • Fekete oldal jelenik meg egy piros X-szel a bal felső sarokban! Mi a gond?
    A Java nincs engedélyezve
  • A linkre kattintva nem nyílik fel a játék ablaka
    Valami blokkolja a popup (felugró) ablakokat. Ez lehet akár egy toolbar a böngészőben vagy bármilyen antivirus, internet biztonsági szoftver. Engedélyezd a popup ablakokat a www.flyordie.com és a www.flyordie.hu oldalakra a megfelelő programokban.
    Az is lehet, hogy a javascript nincs engedélyezve a böngészőben.
  • Hibaüzenet: "Letöltési hiba."
    Töröld a böngésző ideiglenes tárolóját (cache)!
  • Hibaüzenet: "Nincs kapcsolat a szerverrel."
    Valószinüleg a tűzfalad akadályoz meg a kapcsolódásban.
    Engedélyezd a 4989-es portot vagy játssz gyakorló módban!
  • Mindent kipróbáltam, de mégsem megy

Egyéb problémák
  • Mi a teendő ha valaki nem odaillő módon viselkedik?
    Javasoljuk a "némító" gomb használatát, valamint a moderátorok felé egy screenshottal jelezni a problémás egyedeket.
  • Mi szerint változnak a pontok?
    Eszerint.
  • Gyakran megszakad a kapcsolat
    Olvasd el tippjeinket, hogyan lehet ezeket kiküszöbölni
  • Nem kapok választ az üzeneteimre
    Ha a megadott módon küldted el, akkor valószinüleg megkaptuk és elolvastuk. Ha nem kaptál választ, annak több oka is lehet, ezek közül a legkézenfekvőbbek:
    • Nem a megadott módon próbáltad meg felvenni a kapcsolatot. Próbáld meg itt!
    • Az űrlapon rosszul adtad meg az email címedet, ezért válaszunk nem ért vissza hozzád.
    • Senki nem tudja a választ.
    • Ha hibát jeleztél, akkor valószinüleg már többször megkaptuk előtte, és dolgozunk rajta...
    • Nem kaptunk elég információt ahhoz, hogy értékelhető választ tudjunk adni.
    • A válasz megtalálható valahol ezen az oldalon.
    • A spam szűrőd nem engedte át a levelünket.
    • Az üzenet érthetetlen volt.



© FlyOrDie Online Játékok